ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב נעלי TOGO לירקוני
תקציב הפרסום של רשת נעלי הנשים, בהיקף של מיליון שקל, עבר מבלומנקרץ ושות' לפרסום ירקוני
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/4/2005 11:37
רשת נעלי הנשים TOGO העבירה את תקציב הפרסום השנתי שלה, בהיקף של מיליון שקלים,  למשרד הפרסום ירקוני. עד כה, טופל התקציב על-ידי בלומנקרץ ושות'.

לדברי עידו פיגנבוים, מנהל השיווק של הרשת, "החלטנו שיש צורך בשינוי חשיבתי בתהליך בנית המותג, ולאחר מכרז ממושך נבחר ירקוני".

רשת נעלי TOGO, בבעלות מאיר נגי'בי ובני רחמני, החלה לפעול בשנת 2003 והיא מונה כיום 31 סניפים בפריסה ארצית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...