ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גוטליב הנביא
אורי גוטליב יגלם את אליהו הנביא בפרסומת חדשה לסודה קלאב, מבית היוצר של זרמון-גולדמן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
4/4/2005 10:11
חברת סודה קלאב תעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש בכיכובו של אורי גוטליב. הסרטון, מבית היוצר של זרמון-גולדמן, מציג משפחה ישראלית המסבה לשולחן הסדר וזוכה לביקור של אליהו הנביא - אורי גוטליב.

אליהו טוען שנמאס לו לשתות מכוס היין שתמיד משאירים לו ומבקש "איזו כוס תפוזים , לימונענע או אשכולית אדומה".

הקמפיין, בהיקף כ-2.5 מיליון שקלים, ילווה בסיסמה: "ליהנות כל טעם מחדש".

בנוסף לקמפיין תשקיע החברה 250 אלף שקל בפעילות שטח ותשלח דיילות מכירה וטעימות ברשתות השיווק בימים שלפני החג.

לדברי גלית שוסהיים, מנהלת השיווק בחברה, "הקמפיין יתמוך במהלך המיצוב מחדש שעוברת סודה קלאב לקראת הפסח, הכולל עיצוב חדש לכל מוצרי החברה".

סמנכ"ל קריאיטיב – שי פיטובסקי, מנהל קריאיטיב – תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור – אמראל , קופי – אליעד פרידמן, מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה – רן נתנזון , מפיקה – אפרת חכם, פלנרית – קרן רז, סופרוויזרית – דפנה עגן, תקציבאית – איילת צימרמן, חברת הפקה – אוג, במאי – רני כרמלי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...