 |
המלחמה בשוק השיחות הבינלאומיות נמשכת: בזק בינלאומי, העלתה אמש קמפיין טלוויזיה המציג השוואת מחירים בינה לבין 013 ברק.
הסרטון מאופיין בקו פרסום לוחמני ומציג כתבה שהופיעה השבוע בעיתונות הכלכלית, בה נטען כי לקוחות ברק משלמים יותר, וכי הוזלת התעריפים שפרסמה החברה - ניתנה רק ללקוחות חדשים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקיי&ורשבסקי, ימשך כעשרה ימים ויגובה במודעות צבע בעיתונות הכלכלית. היקף הקמפיין עומד על כמיליון שקלים.
עלי רונן, המשנה למנכ"ל בזק בינלאומי: "אמינות ושקיפות הם חלק אינטגרלי בתחום שירות הלקוחות ובזק בינלאומי שמה לעצמה ערכים אלו כחלק בלתי נפרד בפעילותה, ומממשת הלכה למעשה את מדיניות 'מבטיחים ומקיימים'".
לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|