 |
"אמארו", רשת תכשיטי האופנה של המעצבת עירית גופר-ששון, מרחיבה את פעילותה בארץ ובחו"ל. החודש השיקה הרשת את הסניף ה-15 שלה ביפן, בבית-הכל בו "האנקיו" שבאוסאקה, ואת החנות החמישית שלה בישראל, בקניון גבעתיים החדש.
בהקמת הסניף באוסאקה הושקעו כ-150 אלף דולר, ובתוך שבועיים של פעילות הגיע הפדיון לכ-100 אלף דולר. החנות בגבעתיים היא השנייה שמשיקה הרשת בישראל תוך חמישה חודשים: בנובמבר נפתח סניף "אמארו" בקניון "ערים" בכפר-סבא. בארץ יש לרשת עוד שלוש חנויות – בתל-אביב, בירושלים ובקניון "ארנה" בהרצליה.
ההשקעה בבנייתה ועיצובה של החנות הסתכמה בכ-100 אלף דולר. החנות עוצבה בהתאם לקו המאפיין את כל חנויות הרשת בישראל, שהותווה על-ידי עירית גופר-ששון.
לדברי עירית גופר-ששון, פתיחת הסניף בגבעתיים, זמן קצר כל-כך אחרי פתיחת הסניף בכפר-סבא, היא תוצאה של השינוי שחל לאחרונה ביחס של האישה הישראלית לתכשיטי אופנה והתחזקות המודעות ל"אמארו".
"בשנתיים האחרונות", אומרת גופר-ששון, "תכשיטי האופנה תפסו להם מקום של כבוד בתיבת התכשיטים של האישה הישראלית, ותכשיטי אופנה של מעצבים נהנים מיוקרה דומה לזו של תכשיטי זהב ויהלומים".
היקף המכירות השנתי של "אמארו" עומד על כ-3 מיליון דולר ומבוסס בעיקר על פעילות בשווקים הבינלאומיים. תכשיטי "אמארו" נמכרים בארצות-הברית, אנגליה, אירלנד, דרום אפריקה, צרפת, אוסטרליה, נורבגיה, בלגיה, איטליה, גרמניה וספרד. השיווק מתבצע באמצעות רשתות אופנה, חנויות מעצבים עצמאיות וגם באמצעות סניפים בבתי כל-בו במתכונת של "חנות בתוך חנות". כאשר דריסת הרגל הגדולה ביותר של "אמארו" הייתה ביפן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|