ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ה-1 בחודש: "יונדאי - תעצור בצד"
הפרסומת של שלמור-אבנון-עמיחי, נבחרה על-ידי חברי איגוד המפרסמים במקום הראשון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/3/2005 10:03
הפרסומת של יונדאי - "תעצור בצד", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש מרץ, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות מכון
המחקר "מותגים". 

הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה במשאל ב-119 נקודות (49% תרומה למותג ו-21% קריאטיביות). 
בייגל בייגל - הכי קריאייטיבי
אל המקום השני הגיעה הפרסומת "בייגל בייגל – הדרקון", של באומן-בר-ריבנאי, עם 100 נקודות (23% תרומה ו-54% קריאטיביות). 

במקום השלישי מחזיקה הפרסומת של בזק בינלאומי – "המאפיונרים" של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עם 23 נקודות (7% תרומה ו-9% קריאטיביות).  

הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב. 


 
מקום שני - קמפיין התלת מימד לבייגל בייגל
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...