ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רוצה לצאת תותח?
הקמפיין של המכללה האקדמית להנדסה ירושלים, באמצעות רגב-קויצקי, מציג קריאייטיב בשפה צעירה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 12:25
המכללה האקדמית להנדסה ירושלים העלתה קמפיין פרסום, לקראת היום הפתוח שיערך ב-7 באפריל. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, כולל אינטרנט (בהפקת אוק אינטראקטיב), עיתונות, רדיו ושילוט חוצות – תחת הסיסמה: "לא לכל אחד". 

הקריאייטיב מאופיין בשפה צעירה, עדכנית ותמציתית ומציג פניות אישיות כגון: רוצה להיות כריש?", "רוצה לצאת תותח?" וכו'. 

מנהל לקוחות: גדי חייט, סופרווייזר: דפנה טלר, תקציבאית: לירון לוי, מנהל קריאייטיב: אופיר מירב, קופירייטר: יוסי לוי, סמנכ"ל לקוחות אוק אינטראקטיב: גלית בכור, תכנון מדיה אוק אינטראקטיב: שרית יחיאל.
לצפייה בסרטון האינטרנט, לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...