ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לילי שכפלילי
זירוקס ישראל מעלה קמפיין רדיו בהשקעה של כמיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום תאוצה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/3/2005 11:51
זירוקס ישראל תעלה השבוע קמפיין רדיו למוצרי האופיס שלה, תחת הסיסמה: "לילי שכפלילי". 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום תאוצה, כולל שלושה תשדירים קצרים בקריינות של השחקנית ענת מגן, המציגים את יתרונות מוצרי החברה. 

היקף הקמפיין עומד על כמיליון שקלים, ובנוסף תשקיע החברה 100 אלף דולר נוספים, בפרסום בעיתונות. 

מהחברה נמסר כי "בשנה החולפת, השקיעה זירוקס ישראל כ-3 מיליון שקלים בשני מסעות פרסום, והקמפיין הנוכחי הוא המשך תמיכה במותג, לאורהובלתה של החברה בשוק המדפסות בשנת 2004". 

להאזנה לתשדיר, לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...