בדצמבר-ינואר נרשם קיפאון בסך המכירות של רשתות השיווק ונותרו ללא שינוי, לאחר עליה של 1.7% בספטמבר-נובמבר
דפדף בכלכלה
יוסי גרינשטיין 22/3/2005 9:47
שוב קיפאון בצריכה הפרטית ובמכירות של רשתות שיווק בארץ. בחודשים דצמבר-ינואר נרשם קיפאון בסך המכירות של רשתות השיווק והן נותרו ללא שינוי, לאחר עליה של 1.7% בספטמבר-נובמבר. כך עולה מנתוני המגמה של הלמ"ס שחושבו בקצב שנתי ובניכוי עונתיות ורעשים שונים.
מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו ב-2.5% בדצמבר-פברואר, בהמשך לירידה של 2.6% ב-3 החודשים הקודמים. בלמ"ס מדגישים כי "הנתונים נאספים ע"י סוקרי הלמ"ס מרשתות השיווק מדי חודש ומשמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, שגם הם מדד נוסף לצריכה במשק".