ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יונילוור מאחדת את תקציב היח"צ
יפה אפרתי תטפל בתקציב יחסי הציבור הכולל של החברה. במכרז השתתפו גם ארד תקשורת וטריוואקס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/3/2005 12:20
יוניליוור ישראל העבירה את תקציב יחסי הציבור הכולל של החברה אל משרדה של יפה אפרתי, מתוך מטרה לרכז את פעילותה התקשורתית במשרד אחד. 

עד כה טופל התקציב בשלושה משרדים נפרדים - תקציב יח"צ ההנהלה  בארד תקשורת; תקציב מותגי המזון אצל שטרן אריאלי ותחום הטיפוח אצל יפה אפרתי.  

במכרז על התקציב המאוחד התמודדו גם המשרדים טריוואקס וארד תקשורת. שטרן אריאלי בחר שלא להשתתף במכרז, בשל ניגודי אינטרסים, שכן הוא מטפל בתקציב יחסי הציבור של פרוקטר & גמבל.  

יוניליוור משווקת את המותגים: תלמה, קנור, ליפטון, בייגל בייגל, קליק, מזולה, בלובנד, סקיפי, 778, אפיכל, הלמנס, דאב, בדין, לוקס, AXE, פינוק וסיף.  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...