ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שוקי זיקרי, מאחוריך
לוריאל פריז משיקה ערכת צביעה ביתית עם גוונים. תעלה בתחילת אפריל קמפיין טלוויזיה, באמצעות גיתם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/3/2005 11:58
לוריאל פריז מחדירה לישראל קטגוריה חדשה של צביעה ביתית בגוונים עדינים ובהתאמה אישית. במסגרת זו משיקה החברה את "קולור אקספרט": צבע שיער בשני שלבים בעזרת מברשת פטנט מיוחדת.  

מהלך ההחדרה ילווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם, שיעלה לאוויר בתחילת חודש אפריל. בנוסף יעלה לרשת אתר אינטרנט של קולור אקספרט, בו יוקרן סרט הדרכה על השימוש בערכות הצביעה החדשניות.  

יצוין כי קולור אקספרט הושק לפני כשנה באירופה ובארה"ב, ונבחר על ידי הצרכנים באנגליה כ"מוצר השנה" במסגרת תחרות Voted product of the year.  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...