 |
חברת קוסמופארם יצרנית ומשווקת סדרת הטיפוח Crema מרחיבה את קטגוריית מוצרי טיפוח השיער תחת המותג Crema ומשיקה מסיכות לשיער שפותחו בהשקעה של כ-300 אלף שקל. המסכות מותאמות לסוגי השיער השונים: רגיל, יבש, מתולתל וצבוע. את השקת קטגוריית המסכות ילווה מסע פרסום שיכלול טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב.
מנתוני איי.סי נילסן עולה כי שוק מוצרי הטיפוח לשיער מגלגל 390 מיליון שקל בשנה, על נתונים אלה יש להוסיף נתח נוסף המבטא את המוצרים הנמכרים במספרות ובמכוני טיפוח והמהווים כ- 10% מכלל השוק. לדברי יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, השקת המסכות מהווה מהלך נוסף של החברה ביצירת קו מוצרי פרימיום לטיפוח השיער תחת המותג Crema. לנדסברג מעריך, כי בתוך 6 חודשים תשיג החברה נתח שוק של 30% ותוביל את הקטגוריה.
מנתוני קוסמופארם עולה כי כ- 20% מהישראליות משתמשות במסכה כפעמיים בשבוע, כשלב שלישי לאחר החפיפה בשמפו ומרכך. מסכות שיער נתפסות כשלב נוסף בטיפול וטיפוח השיער ולא כמוצר מובהק לעיצוב השיער. ניתן לאפיין את קהל היעד שמשתמש במסכות כנשים, צעירות בעלות שיער בעייתי, אשר נוהגות להסתפר בתדירות גבוהה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|