ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין למשקפי השמש של ווג
הקמפיין כולל שילוט חוצות ועיתונות נשים באמצעות מקסימדיה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
20/3/2005 11:04
חברת לוקסאוטיקה ישראל יוצאת בקמפיין למשקפי השמש של המותג ווג.  

הקמפיין, באמצעות חברת מקסימדיה, כולל שילוט חוצות פרסום בעיתונות נשים, בהשקעה של כ-700 אלף שקל. 

לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים, בהם: ריי באן, שאנל, ורסאצ'ה, פראדה, מיו מיו, דונה קארן ועוד.  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...