 |
לוריאל פריז מעלה קמפיין אינטרנט למייק-אפ החדש "טרו מאץ"', המתאים באופן מדויק, לפי הצהרת החברה, לגוון ולמרקם העור.
במסגרת הקמפיין, יוכלו הגולשות לצפות בסרטון וידאו בכיכובו של מיקי בוגנים, בו הוא מדריך כיצד לבחור את גוון המייק-אפ המושלם, וכן מספק המלצות וטיפים בענייני איפור.
מדובר בשלב השני של קמפיין ההשקה ל"טרו מאץ'", שעלה לאחרונה באמצעות משרד הפרסום גיתם.
מהחברה נמסר כי "עם השקת טרו מאץ', מצפה לוריאל-פריז לגדול בכ-60% בקטגוריית איפור הפנים ולהוביל את הקטגוריה".
לצפייה בסרטון ההדרכה, לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|