ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הטיפים של מיקי
מיקי בוגנים מוביל את קמפיין האינטרנט למייק-אפ החדש של לוריאל פריז
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 10:25
לוריאל פריז מעלה קמפיין אינטרנט למייק-אפ החדש "טרו מאץ"', המתאים באופן מדויק, לפי הצהרת החברה, לגוון ולמרקם העור. 

במסגרת הקמפיין, יוכלו הגולשות לצפות בסרטון וידאו בכיכובו של מיקי בוגנים, בו הוא מדריך כיצד לבחור את גוון המייק-אפ המושלם, וכן מספק המלצות וטיפים בענייני איפור.  

מדובר בשלב השני של קמפיין ההשקה ל"טרו מאץ'", שעלה לאחרונה באמצעות משרד הפרסום גיתם. 

מהחברה נמסר כי "עם השקת טרו מאץ', מצפה לוריאל-פריז לגדול בכ-60% בקטגוריית איפור הפנים ולהוביל את הקטגוריה". 

לצפייה בסרטון ההדרכה, לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...