ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מותגים גדולים וכסף קטן
מיכל בר זוהר מובילה את הקמפיין ל"אאוט לט הרצליה", בהיקף כ-1.5 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/3/2005 12:29
מרכז המותגים "אאוט לט הרצליה" (מקבוצת עזריאלי) יוצא בקמפיין לקראת הפסח, תחת הסיסמה: "מותגים גדולים כסף קטן".  

את הקמפיין מובילה מיכל בר זוהר (אחותה של יעל), והוא יכלול שילוט חוצות, מודעות במקומונים ודיוור ישיר בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. 

לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, "מדי חודש מבקרים במקום למעלה מ-150 אלף איש, כאשר 90% מהמבקרים רוכשים בסכום ממוצע של כ-200 שקלים לאדם". 

מרכז האוט לט מציע עודפי יבוא ויצוא שלמבחר מותגיםמהארץ ומחו"ל, במחיר ממוצא של 50 שקלים לפריט. בין המותגים: ורסאצ'ה, הגרה, נעלי רוקפורט ובירקנשטוק, לי קופר,קסטרו, פוקס, הוניגמן נשים ועוד. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...