ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
IDdesign בקמפיין מעוצב
הקמפיין, מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב, חושף את קולקציית העיצוב לאביב 2005
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/3/2005 11:55
רשת IDdesign יוצאת בקמפיין החושף את קולקציית העיצוב החדשה לאביב 2005 ומציג את מבצע הרשת: טלוויזיית LCD מתנה, לקונים מעל 15 אלף שקל.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכלול טלוויזיה ועיתונות ויימשך לסרוגין עד סוף חול המועד, בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים. 

כמו כן, יוצאת הרשת עם מגזין עיצוב עצמאי, אשר יופץ ב-150 אלף עותקים.  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...