ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מורן-OUT, עדי-IN
עדי נוימן קיבלה 40 אלף דולר עבור קמפיין הקיץ של דן קסידי. מחליפה את מורן גרוס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/3/2005 11:17
הדוגמנית עדי נוימן תקבל כ-40 אלף דולר, עבור קמפיין הפרסום של רשת דן קסידי לקולקציית אביב-קיץ 2005. 

נוימן, שהגיעה לאחרונה מניו יורק לצורך הצילומים, מחליפה את מורן גרוס ששימשה כפרזנטורית של הרשת, ב
שתי העונות האחרונות

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל הפצת קטלוג, מודעות בעיתונות ושילוט חוצות. 

משה בן שיטרית, מנכ"ל דן קסידי: "עדי נוימן נבחרה להיות האשה החדשה של דן קסידי כיוון שהיא מייצגת את ערכי המותג: עצמאות, הצלחה, יופי ונשיות". 

לחיצה על התמונה למעלה מגדילה אותה. זה כדאי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...