ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חברו את הנקודות
אל-על יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש, לקידום מועדון הלקוחות שלה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
15/3/2005 13:20
חברת אל-על יוצאת היום בפעילות שיווקית הכוללת קמפיין תדמיתי למועדון הלקוחות שלה. הקמפיין, שיימשך שלושה שבועות, כולל מודעות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, מעל גבי שלטי חוצות, וכן פעילות של קידום מכירות, פעילות בתוך המטוסים ופעילות מגזרית.

הקמפיין, שעלותו 750,000 דולר, בוצע על ידי משרד הפרסום מקאן-אריקסון. מלווה אותו הסיסמה: "מועדון הלקוחות של אל על - המועדון הכי משתלם נקודה".

הקמפיין יכלול גם פרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה, בערוצים 2 ו-10. הפרסום האינטראקטיבי נעשה בשיתוף חברת EMTV, ובמהלכו ניתן יהיה להשתתף בחידון טריוויה, ולזכות בכרטיסי טיסה בחינם ליעדי אל-על השונים.

סמנכ"ל קריאטיב/פלניג: אייל לינור, מנהלת קבוצת לקוחות: נעמה סקלי, פלנינג: טל סימן טוב, תקציבאית: שירלי לוגסי, קריאטיב: סיגל עבודי, אילן שפלר ונעמה גבע, סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי, מפיקת משרד: הדס יוסיפון, מפיקת פוסט: חני טל, חברת פוסט: ג'רונימו, חברת הפקות: אולפנות, במאי: שחר סגל.   

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...