ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חסכוני, שחבל על הזמן
בכורה לפרסומת החדשה של בנק אוצר החייל. הפרסומאי רנן כרמל: "החלטנו לבלוט בקריאייטיב קטן וחכם"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/3/2005 13:00
בנק אוצר החייל מעלה היום לאוויר קמפיין טלוויזיה, לגיוס לקוחות חדשים.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א ובהשקעה של 3 מיליון שקלים, יגובה בתשדירי רדיו ובאינטרנט. 

בסרטון מופיע שעון קיר, כאשר במקום קוקייה יוצאת ממנו דמות ה"פלוס" המלווה את סרטי הבנק. הסיסמה המלווה את הקמפיין הנוכחי היא: "חשבון בנק חסכוני שחבל על הזמן". 

לדברי רנן כרמל, מנהל קריאייטיב ביורו, זירת הבנקאות עמוסה בהפקות עתירות תקציב, סלברטיז ומסרים תדמיתיים: "בכל הבלאגן הזה החלטנו לבלוט בקריאייטיב קטן וחכם - לבנק שעובד קטן וחכם". 

לצפייה בסרטון, לחצו כאן
מנהל קריאייטיב: רנן כרמל, קופי: גילי ויינטראוב, ארט: רני אריאלי, מפיקה: רוית עובדיה, במאי: רני אריאלי, מנהלת לקוחות: יעל ירדני, תקציבאית: ענבר פוגל-זוארץ, פלנינג: טלי שילה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...