ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המבורגר לדור הסלולר
בורגראנץ' משיקה המבורגר לצעירים ממותג ESC. ההשקה תגובה בקמפיין מבית אדלר-חומסקי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/3/2005 10:42
רשת בורגראנץ' ממשיכה את הפנייה לצעירים ויוצאת בשיתוף פעולה עם מותג הסלולר Esc של פלאפון. במסגרת זו יושק "ראנץ' ESC" - שני המבורגרים שביניהם לחמניה שטוחה וירקות, במארז ייוחדי. 

המהלך, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקלים, יגובה בקמפיין פרסום רחב היקף, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY. 

לדברי סמנכ"ל השיווק של בורגראנץ', חגית קמין, "מדובר במהלך נועז שנועד להדגיש את הגמישות המוצרית של בורגראנץ', תוך התמקדות בצרכים הספציפיים של בני הנוער ומעקב מתמיד אחרי הטרנדים השולטים בעולם התוכן של הצעירים". 

מנהל קריאטיב ראשי: אורי לברון, מנהל קריאטיב: יונתן סטירין, ארטדיירקטור:אריאל ברנסון, קופירייטרים: ליאור מאירי ושחר פילר, מפיקה ראשית: רינת קינן, סופרויזרית: יפעת גולדמן, תקציבאית: שרי ליכטיק, חברת הפקה:מולה הפקות, בימאית: מיכל וולף.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...