ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ליניאל זכה בתקציב אולטרסול
לשלב פרזנטציות הקריאייטיב הגיע גם משרד הפרסום פלד-מזרחי. קמפיין אולטרסול יעלה לאוויר כבר באפריל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/3/2005 10:24
ליניאל DDB זכה בתקציב הפרסום של המותג אולטרסול של ד"ר פישר.  

כפי שפורסם ב-
NRG מעריב, לפני מספר חודשים החליטה החברה להוציא למכרז את התקציב קמפיין הקיץ המוערך ב-1.5 מיליון שקלים. 

לשלב פרזנטציות הקריאייטיב הגיע גם משרד פלד-מזרחי, אולם לבסוף נבחר כאמור ליניאל. 

התקציב טופל עד לפני כשנה באדלר-חומסקי&ורשבסקי. בשנה האחרונה כלל קמפיין הקיץ של אולטרסול תשדירים וכתבות של ג. יפית.  

יצויין כי משרד הפרסום רגב-קויצקי מטפל היום במספר חטיבות של תשלובת ד"ר פישר ובהן מוצרי תינוקות וילדים, טואלטיקה וחטיבת תוספי התזונה.  

לדברי דן בר דב, מנהל הפרסום בתשלובת ד"ר פישר, קמפיין אולטרסול יעלה לאוויר כבר במהלך חודש אפריל.  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...