ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/254/592.jpg
אפרים ליניאל ואיתן זינגר
ליניאל זכה בתקציב אולטרסול
לשלב פרזנטציות הקריאייטיב הגיע גם משרד הפרסום פלד-מזרחי. קמפיין אולטרסול יעלה לאוויר כבר באפריל
דפדף בכלכלה
עירית יוסילביץ'
15/3/2005 10:24
ליניאל DDB זכה בתקציב הפרסום של המותג אולטרסול של ד"ר פישר.
כפי שפורסם ב-
NRG מעריב
, לפני מספר חודשים החליטה החברה להוציא למכרז את התקציב
קמפיין הקיץ
המוערך ב-1.5 מיליון שקלים.
לשלב פרזנטציות הקריאייטיב הגיע גם משרד פלד-מזרחי, אולם לבסוף נבחר כאמור ליניאל.
התקציב טופל עד לפני כשנה באדלר-חומסקי&ורשבסקי. בשנה האחרונה כלל קמפיין הקיץ של אולטרסול תשדירים וכתבות של ג. יפית.
יצויין כי משרד הפרסום רגב-קויצקי מטפל היום במספר חטיבות של תשלובת ד"ר פישר ובהן מוצרי תינוקות וילדים, טואלטיקה וחטיבת תוספי התזונה.
לדברי דן בר דב, מנהל הפרסום בתשלובת ד"ר פישר, קמפיין אולטרסול יעלה לאוויר כבר במהלך חודש אפריל.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...