מלחמת הטבק: זינוק במכירות דובק לאחר הקמפיין נגד פיליפ מוריס
דובק רשמה גידול של 12% במכירות של סיגריות "וול סטריט", של 7% במכירות "גולף" ושל 3% במכירות "טיים"
בסוף השבוע יצאה דובק במודעות פרסום ענקיות, המציעות תחליפים
ישראליים לסיגריות של פיליפ מוריס, ביניהן "מרלבורו" ו"פרלמנט ". הקמפיין בא בעקבות דיווחים שהעבירו בעלי קיוסקים ופיצוציות, לפיהם צרכני הסיגריות מביעים חוסר שביעות רצון מטעם הסיגריות, בעקבות העברת הייצור לשוויץ.
דוברת פיליפ מוריס אישרה בסוף השבוע כי חל שינוי בסוג הנייר של הפילטר בסיגריות פרלמנט, אך לדבריה, אין לשינוי זה כל השלכה על סוג התערובת ועל איכותה.
עדכון אחרון : 15/3/2005 8:49