גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מלחמת הטבק: זינוק במכירות דובק לאחר הקמפיין נגד פיליפ מוריס

דובק רשמה גידול של 12% במכירות של סיגריות "וול סטריט", של 7% במכירות "גולף" ושל 3% במכירות "טיים"

נורית קדוש | 15/3/2005 8:47 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"מלחמת הטבק" בין יצרנית הסיגריות הישראלית דובק לחברת פיליפ מוריס האמריקנית הולכת ומחריפה. מתקפת המודעות הישירה של דובק על פיליפ מוריס, בעקבות העברת הייצור של הסיגריות שלה מארה"ב לשוויץ,מניבה פירות. למעריב נודע, כי דובק רשמה גידול של 12% במכירות של סיגריות "וול סטריט", של 7% במכירות "גולף" ושל 3% במכירות "טיים".

בסוף השבוע יצאה דובק במודעות פרסום ענקיות, המציעות תחליפים
ישראליים לסיגריות של פיליפ מוריס, ביניהן "מרלבורו" ו"פרלמנט ". הקמפיין בא בעקבות דיווחים שהעבירו בעלי קיוסקים ופיצוציות, לפיהם צרכני הסיגריות מביעים חוסר שביעות רצון מטעם הסיגריות, בעקבות העברת הייצור לשוויץ.

דוברת פיליפ מוריס אישרה בסוף השבוע כי חל שינוי בסוג הנייר של הפילטר בסיגריות פרלמנט, אך לדבריה, אין לשינוי זה כל השלכה על סוג התערובת ועל איכותה.
עדכון אחרון : 15/3/2005 8:49
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים