ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרסום מקורי
"נייקי ישראל" ופרסום "ברעם" הציבו בטרמינל 3 נעל ענקית המעוצבת בתלת מימד. העלות כ-100 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/3/2005 9:17
"נייקי ישראל", בשיתוף עם חברת הפרסום "ברעם", הציבהנעל ענקית ( 2.5 מ'*1.6 מ') בטרמינל 3 בנתב"ג. 

הנעל המפוסלת מקלקר ופיבר-גלס, מוצבת בתוך וטרינה מוארת המציגה את האבולוציה של נעל ה-"SHOX". עלות הצבת המודל התלת-מימדימוערך בכ-100 אלף דולר. 

זיכיון הפרסום של "ברעם" בטרמינל 3, כולל שלטי פרסום, קידום מכירותונקודות תלת-מימד בהן מוצבים מודלים, 'פסלים' ורכבים. בין האלמנטים המוצבים כעת ניתן למצוא רכב "פורשה", מודל לחברת "אורנג'" ועוד. 

מנכ"ל ברעם, גיא בר-עם: "נקודות התלת-מימד יוצרות בולטות וחוויה לנחשף. הטרמינל הוא אולם התצוגה הגדול ביותר שיש למוצרים, ועוברים בו כ-8-10 מליון איש בשנה. הנקודות ממוקמות באיזורים אסטרטגים בהם מתעכבים הנחשפים למודל המוצג". 

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...