ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יעל ויהודה מככבים גם בכותרות
פוקס היתה חברת האופנה שזכתה להכי הרבה אזכורים בכותרות העיתונים ב-2004. קסטרו, מצמצמת השנה את הפער
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
13/3/2005 10:25
פוקס היתה חברת האופנה המובילה בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית ב-2004. כך עולה מנתוני יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, שבדקה את תדמית חברות האופנה בכותרות העיתונים היומיים. 

פוקס זכתה ל-158 אזכורים בכותרות, רובן חיוביות. "גלובס היה העיתון שהירבה להזכיר את פוקס בכותרות ביחס לשאר, ואף היה העיתון החיובי ביותר לתדמית החברה", אומר נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים.

במקום השני מדורגת רשת המשביר לצרכן עם 153 כותרות.אל המקום השלישי הגיעה קסטרו עם 143 כותרות, אשר לצד כמות מרשימה של כותרות חיוביות
(97 במספר), מציגה גם שיא כותרות שלילי (22 כותרות). הכותרות השליליות שקיבלה קסטרו עסקו ברובן בתצוגת קיץ פושרת, פרסומת שלא המריאה בסקר אהדה של גיאוקרטוגרפיה, לקוחה שנתקלה ביחס מעליב וירידת רווחים. 

שלושת החברות המובילות, קיבלו מספר כותרות גבוה משמעותית מכל שאר החברות הנמצאות בטבלה. 

לדברי נתי יעקובי, "מתוך 1230 הכותרות וכותרות המשנה שעסקו בתחום, היו רק 11 שעסקו בתחום הפעילות למען הקהילה של חברות האופנה, כאשר המובילה היא דווקא רשת אפריל שאינה נכללת ברשימת 10 חברות האופנה שהובילו בכותרות".  

דודי ובקי לקסטרו. שיא כותרות שליליות
קסטרו סוגרת פערים
פולגת היא החברה המובילה בכותרות בקטגורית האופנה מתחילת 2005, עם 62 כותרות, מתוכן שיא של 22 כותרות שליליות, בשל סגירת מפעל פולגת בטורקיה, הפסד של כ-15 מיליון דולר והתנגדות העובדים לחלוקת דיבידנד.  

קסטרו מדורגת השנה במקום השני, עם 33 כותרות - שמחציתן מעורבות. הכותרות המעורבות היו ברובן סביב ההיפרדות מבלסר, גריפין והקיר הענק בנתיבי איילון.  

שיאנית הכותרות החיוביות ל-2005 היא, נכון לעכשיו, המשביר לצרכן, המדורגת שלישית, עם  32 אזכורים בכותרות. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...