ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כל יום פורים
ג'ונסון אנד ג'ונסון בקמפיין אינטרנט לעדשות המגע הצבעוניות, באמצעות דטה פרו פרוקסימיטי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/3/2005 9:31
חטיבת הראיה של ג'ונסון אנד ג'ונסון, יוצאת בקמפיין אינטרנט לקראת חג פורים, לעדשות המגע הצבעוניות החד-יומיות. 

הקמפיין, באמצעות דטה פרו פרוקסימיטי, המתמחה בשיווק ישיר, הוא בהיקף 20 אלף דולר, ומציג צעירות המשתמשות בעדשות המגע. 

שירלי דגני וייס, מנהלת חטיבת הראיה בג'ונסון את ג'ונסון מציינת כי "רשת האינטרנט התגלתה כמדיה יעילה להעברת מידע על חידושים ומבצעים, שחנויות האופטיקה אינן יכולות לתת. ההשקעה בקמפיין תגרום לאנשים להכיר ולצרוך את העדשות ולסקרן לקוחות אחרים". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...