ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"בולט ועוצמתי"
תהליך הפרה פרודקשן של הפרסומת החדשה ל-HOT VOD, נמשך כשלושה חודשים. הצצה לתוצאה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/3/2005 10:34
חברת הכבלים HOT עולה בקמפיין טלוויזיוני להשקת שירות HOT VOD, בהשקעה של חצי מיליון דולר.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מהווה את השלב השני בהשקה השירות, בהמשך לקמפיין שילוט חוצות ועיתונות
שעלה בשלב הראשון. הסיסמה שנבחרה ללוות את הקמפיין היא "מה שאתה אוהב, מתי שאתה אוהב".  

בחברה מסבירים כי "מדובר בקמפיין בולט ועוצמתי, אשר יציג וימחיש לצופים את גודל ועוצמת המהפכה", ומציינים עוד כי תהליך ההפקה היה מן המורכבים ביותר שנעשו אי פעם.  

לצורך הקמפיין גויס טראוויס היקי - שחקן/רקדן בתיאטרון השייקספירי בלונדון. כמו כן הוקלטה מקהלה ווקלית לצורך הפסקול (בהפקתו של שלומי קינן ובניצוחו של דניאל סולומון). תהליך הפרה פרודקשן נמשך כשלושה חודשים, ולשלב הצילומים הובאה מצלמה מיוחדת ליצירת האפקטים הדרושים. שלב הפוסט כולו נערך בתלת מימד, תוך שילוב אמצעים ויז'ואלים מצולמים.  

שירות HOT VOD, נחשב לשירות הדגל של החברה, והופך את הטלוויזיה ל"ספריית וידאו דיגיטלית בהזמנה מיידית", הכוללת סרטים, סדרות, תוכניות ילדים ועוד. השירות מאפשר לצפות בתכנים ללא תלות במועדי הקרנות ומעניק שליטה בתוכנית הנצפית: עצירה, השהייה והרצה קדימה ואחורה.  

לצפייה בסרטון, לחצו כאן

מנהלת לקוחות: שרון קונופני, ספורוויזרית: רונית חביב, תקציבאיות: לושי ברנד וקרן ברזילי, מנהל קריאייטיב: גיא בר, קופי: אריאל ירון ושאול אלון, ארט: זאביק גנני, מנהלת מחלקת פלנינג: אירית סחר, פלנרית בכירה: רוני שביט, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: גלי שטרקמן, במאי:רני כרמלי, צלם: שיין דיילי, חברת הפקה: ישי הדס, עורך: דדן עוזיאל, מוזיקה: שלומי קינן, עיצוב פס קול: פילי גוזלן, אנימציה ופוסט פרודקשן: ברודקאסט (איתי).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...