ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בשביל למזוג מים צריך שף?
השף אייל שני יככב בקמפיין של "תמי 4" תחת הסיסמה: "תמי 4 מים זורמים, מים טריים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/3/2005 13:41
חברת "תמי 4", למטהרי מים וברים למים, יוזמת בימים אלה מהלך מיתוג מחדש. במסגרת המהלך החברה יוצאת בקמפיין פרסום בכיכובו של השף אייל שני. סיסמת הקמפיין, באמצעות אדלר-חומסקי-ורשבסקי: "תמי 4 - מים זורמים הם מים טריים". 

דרור מורד, מנהל השיווק של חב' "תמי 4", מציין שהחברה תשקיע כ-4 מיליון דולר בקמפיין ובתהליך המיתוג המחודש.  

את הקמפיין ילווה סרט פרסומת ובו מכין שני לבתו הקטנה ארוחת בוקר. בין היתר הוא ניגש למתקן התמי בר פמלי החדש (אותו מנסה הקמפיין לקדם), לוחץ על הכפתור ומוזג לעצמו כוס מים תוך שהוא לוחש "הסוד הוא בטריות והמים הזורמים הם... טריים", ומשיק לחיים עם בתו בת השנה. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...