ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הסופר-פארם יתחרה גם באופטיקאים
הרשת תחל בקרוב למכור עדשות מגע חד-פעמיות. העדשות שיימכרו ברשת הן של חברת סיבה ויז'ן השוויצרית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
8/3/2005 8:37
רשת סופר-פארם תחל בקרוב למכור עדשות מגע חד-פעמיות ב-25 סניפים של הרשת. בשלב ראשון יימכרו העדשות בסניפי סופר-פארם הממוקמים בקניונים בצפון הארץ. עד כה לא נמכרו עדשות מגע ברשתות הפארם או בבתי-המרקחת, אלא אצל אופטיקאים או בחנויות אופטיקה בלבד.

עדשות המגע אינן מצריכות מרשם, והן מיועדות לשימוש במשך יום אחד. העדשות שיימכרו ברשת הן של חברת סיבה ויז'ן השוויצרית, אשר מייצרת את המותג "פוקוס". אם תירשם הצלחה למהלך, תרחיב הרשת את פריסת המכירות של המוצר לכלל הסניפים.

סופר-פארם דיווחה באחרונה על היקף מכירות של 2.31 מיליארד שקל ב-2004, שביטא גידול ריאלי של 7.9% לעומת המכירות בשנת2003. לרשת 112 סניפים, ועד תום 2005 היא מתעתדת לפתוח 6 סניפים נוספים. התרחבות זאת באה כחלק ממגמה כללית של הרשת להגיע ב-4 השנים הקרובות ל-140 סניפים .
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...