 |
/images/archive/gallery/178/659.jpg סלטי שמיר, לוגו שלטי שמיר, שמיר
 |
|
|
שתי החברות הכריזו על שיתוף הפעולה. במסגרת ההסכם תעביר סלטי שמיר את מערך ההפצה שלה לתשלובת החלב של תנובה |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 7/3/2005 14:02 |
|
|
|
|
 |
חברת תנובה תחל בימים אלו להפיץ את מוצרי סלטי שמיר, באמצעות מערך ההפצה של תשלובת החלב. שתי החברות הכריזו על שיתוף הפעולה בכנס, בו הציגו את האסטרטגיה המתוכננת לשתי החברות.
בעקבות ההסכם שנחתם בין סלטי שמיר לתנובה, תפיץ תנובה בלעדית את מוצרי סלטי שמיר לרשתות שיווק וקמעונאים. במסגרת ההסכם תעביר סלטי שמיר את מערך ההפצה שלה לתשלובת החלב של תנובה, וזו תפיץ את סלטי שמיר לכ-12 אלף נקודות מכירה באופן הדרגתי. בכך תרחיב שמיר את פריסתה בשוק הקמעונאי הפרטי, בנוסף לפעילותה בקרב רשתות השיווק.
עצמון ראש, מנכ"ל משותף בסלטי שמיר, התייחס באירוע ההשקה ליתרונות הקשר בין תנובה לסלטי שמיר: "שמיר, בראייתה אסטרטגית רואה את שיתוף הפעולה עם קונצרן תנובה כזכות גדולה להצטרף לרמת המקצועיות והאיכות שהארגון כתנובה יודע לתת. באמצעות הסכם ההפצה אנו צופים כי מכירות שמיר בארץ יגיעו ב-2005 ל-70 מיליון שקל, כאשר בחו"ל נציג גידול של 50% במכירות".
קובי אייזנר, מנהל חטיבת המכירות בתשלובת החלב בתנובה, מסר עם השקת שיתוף הפעולה: "אנו רואים את שיתוף הפעולה עם שמיר כהזדמנות עסקית חשובה הן אל מול הלקוחות והן אל מול המתחרים. תנובה ערה לתחרות הגוברת בתחום הסלטים והחומוס, ובאמצעות שמיר אנו בטוחים כי נוכל למנף את העוצמה של שתי החברות על מנת להתמודד עם התחרות בשוק".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|