ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איך הקוסקוס? אחלה
שטראוס מעלה קמפיין טלוויזיה, מבית היוצר של ראובני-פרידן, להשקת סדרת סלטי קוסקוס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/3/2005 12:08
שטראוס סלטים תעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה להשקת סדרת סלטי קוסקוס, תחת המותג "אחלה". 
הקמפיין, באמצעות ראובני-פרידן הוא בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים ומלווה בסיסמה: "פעם היה רק קוסקוס - היום יש סלטי קוסקוס". 

לדברי נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים: "מסקרים שערכנו בחודש ינואר 2005 באמצעות מכון שילוב נמצא כי מאכל הקוסקוס המסורתי נצרך בשני שליש מבתי האב בישראל". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...