ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
עלית מרחיבה את סדרת קפה נמס ארומה: טעמי טירמיסו ואייריש קרים
לפני כחודש השיקה מחדש חברת הקפה של עלית את קפה ארומה - בעיצוב חדש בסדרה שכללה 3 מוצרים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
7/3/2005 9:20
בהמשך להשקה של קפה "ארומה" החדש, חברת הקפה של עלית מרחיבה את הסדרה ומשיקה קפה נמס מגורען ארומה בטעמים טירמיסו ואייריש קרים. לפני כחודש השיקה מחדש חברת הקפה של עלית את קפה ארומה - בעיצוב חדש של צנצנת ותווית - בסדרה שכללה 3 מוצרים: קפה נמס מגורען, ארומה מעודן וארומה נטול קפאין. 

ממבחני טעימה שערכה עלית לאחר ההשקה עולה, כי לטעמים טירמיסו ואייריש קרים יש העדפה בולטת במיוחד אצל הצרכן הישראלי. השקת הטעמים החדשים מלווה בקמפיין פרסום בכיכובם של השחקנים אבשלום פולק ותמרה גנור. הפרסומת, המופיעה בימים אלה, מציגה סיטואציית היכרות של זוג צעיר. 

האריזות של הקפה קטנות יחסית ומכילות 85 גרם בלבד במחיר 14.9 שקל. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...