ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הכל מתחיל מישראל
דנונה העולמית תאמץ את הקמפיין המקומי, ותשדרג את הסיסמה. מעכשיו יאמרו בעולם: "החיוך שמתחיל מבפנים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
7/3/2005 8:30
דנונה העולמית מפרגנת לפרסמואים המקומיים ולאנשי שטראוס. הסיסמה החדשה של דנונה העולמית תהיה מעתה: "החיוך שמתחיל מבפנים", פיתוח של הסיסמה הישראלית: "הכל מתחיל מבפנים".  

סיגל שילוני,מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, אמרה: "אנו גאים להיות הטריגר למהלך שינוי הסיסמה העולמית".  

לדברי שילוני, דנונה מובילה את שוק היוגורט הלבן עם 62.1%. לטענתה, "יופלה" של תנובה לא הצליח לתפוס נתח שוק משמעותי ואף נמצא במגמת ירידה. שילוני אומרת, כי תנובה אמנם התחזקה באחרונה, אך בעיקר על חשבון טרה.  

מתנובה נמסר: "בשטראוס שכחו לספר שלפני השקת יופלה הלבן עמד נתח השוק של שטראוס ביוגורט הלבן על 79% והיא כבר נפלה ל-62.3%, בעוד תנובה זינקה ל-33.5%".  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...