ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הקרב על הקצפת
אקי וסנדי נלחמים תוך כדי בריקוד סוער, בקמפיין החדש למילקי ספירלה של ראובני-פרידן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/3/2005 10:27
שטראוס מחלבות מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מילקי ספירלה, בכיכובם של הזוג הנוצץ, אקי אבני וסנדי בר. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, מלווה בסיסמה: "מילקי ספירלה - שווה להילחם עליו". 

כמו בסרטונים הקודמים בכיכובם של הזוג, גם בסרטון הנוכחי נלחמים אקי וסנדי על המעדן, הפעם תוך כדי ריקוד צמוד. 

מנהל קריאייטיב: איתי הרמן, קופי: עומר נוי, ארט: כפיר ראובני, דפנה פרל, סופרוויזר: אפרת ארליך, תקציבאית בכירה: גילי אידן, מפיקת משרד: אסנת בן משה. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...