ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הסוד הוא בניחוח
הנקל סוד מעלה מחדש את קמפיין הטלוויזיה למרכך "סופט סוד", מבית היוצר של יהושע TBWA
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/3/2005 10:29
חברת הנקל סוד מעלה מחדש את קמפיין הטלוויזיה למרכך הכביסה "סופט סוד", בעלות של למעלה  ממיליון שקלים.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יימשך כשבועיים וילווה בסיסמא המוכרת "הסוד הוא בניחוח".   

הפרסומת מציגה סיטואציות שונות בהן אנשים מתענגים על מגוון הניחוחות של סדרת מרככי "סופט סוד".   

שרון סמרי, מנהלת שיווק הדטרגנטים בחברה, מציינת כי "אסטרטגיית הקמפיין מבוססת על מחקר שוק מקיף, אשר הוכיח כי צרכני 'סופט סוד' נאמנים למוצר בשל תכונותיו כמרכך, אולם בעיקר בשל הניחוח".  

לצפייה בסרטון, לחצו כאן. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...