ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יש זוכים ב"דג הזהב"
הקמפיין לברליץ, של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, זכה במקום הראשון בתחרות הפרסום למודעות פרינט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 13:41
קמפיין ברליץ, מבית היוצר של אדלר-חומסקי&ורשבסקי/ GREY, זכה בתחרות הפרסום "דג הזהב" למודעות פרינט, של רשת שוקן (לחיצה על התמונה למעלה תגדיל אותה).
 
במקום השני זכתה המודעה לבלוקבסטר, מבית פוגל אוגילבי, ובמקום השלישי מודעת הפרסום למג'מיקס של ניופאן - אף היא של אדלר-חומסקי.

לתחרות דג הזהב נרשמו כ-25 משרדים והוגשו כ-125 מודעות. השיפוט בתחרות נערך בראשותו של גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, וצוות שופטים של 10 מנהלי קריאטיב מובילים בהם: אורי לברון (מאדלר חומסקי&ורשבסקי), אסי שביט (מגיתם BBDO), גיא גורן (מפוגל אוגילבי), יורם דמבינסקי (מ-JWT) ורוני שניידר (מגלר-נסיס).

הזוכים בתחרות ישתתפו בתחרות הפרסום הבינלאומית 
"אריה הזהב", הנערכת מידי שנה במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן, בהשתתפות בכירי ענף הפרסום מ-40 מדינות ברחבי העולם.

אודי פרידמן, מנכ"ל רשת שוקן: "אני משוכנע שהתחרות וכל המפעל הגדול שהרמנו עם המנצחים בתחרות הפרסום בקאן, ייזכרו כסמן להשבחת הקריאייטיב בפרינט וחידוד אפקטיביות מדיום  הפרינט בארץ".

מקום שני. קמפיין לבלוקבסטר, של פוגל אוגילבי
מקום שלישי. קמפיין ניופאן, גם של אדלר-חומסקי
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...