ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ללקק ת'תות
השמעת בכורה לג'ינגל החדש של מועצת הצמחים, לעידוד צריכת "ביו-תות", מבית היוצר של יהושע/TBWA
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 11:45
מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין רדיו לעידוד צריכת המותג "ביו-תות", בהיקף כ-300 אלף שקל.
 
הג'ינגל, באמצעות משרד הפרסום יהושע/ TBWA, יעלה מחר לשידור, תחת הסיסמה: "אל תתפשרו על איכות התות".
 
לדברי מיכאל אילון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "המותג 'ביו-תות - תות של בריאות' בא לקדם מדיניות של הפחתת השימוש בהדברה כימית, למען שמירה על בריאות הציבור ועל איכות הסביבה".
 
לשמיעת הג'ינגל, לחצו כאן.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...