ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מלך הג'ינגל: התשדיר למען נפגעי הצונאמי
הקמפיין של גיתם למען שיקום נפגעי אסון הצונאמי, זכה אמש בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 11:13
תשדיר הרדיו למען נפגעי הצונאמי, מבית היוצר של משרד הפרסום גיתם BBDO, זכה בתואר "מלך הג’ינגל" בתחרות הג’ינגלים הקריאטיביים של שפ"מ.
 
הקמפיין הופק בהתנדבות עבור מטה החירום הלאומי לגיוס תרומות, למען שיקום נפגעי אסון הצונאמי. הג’ינגל פונה בקריאה לציבור לעזור לשקם את חיי הניצולים, כאשר הסיסמה המובילה היא "בשבילנו אלו החדשות של אתמול... בשבילם זאת המציאות של היום".
 
בתחרות שנערכה אמש (שני), השתתפו התשדירים ששודרו במהלך דצמבר 2004-ינואר 2005, ברשתות הרדיו של קול ישראל.
 
התחרות נועדה לעודד קריאטיביות בפרסום ברדיו ולתת קרדיט ליוצרים הבולטים. הזוכים בתחרות יקבלו ארבעה סופי שבוע זוגיים באילת.
 
סמנכ"ל קריאייטיב: אסי שביט, מנהלי קריאייטיב: ערן ברקן, רומם סרנגה וגל פורת, סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: שירלי כהן, תקציבאית: אסנת טאוב, עוזר תקציבאי: אילן מנסור, מנהלת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקות: מאיה מאירי וליאת משה, עורך: בועז מן, בית פוסט: ישראל אוחיון, סאונד: סאונהאוס, קריינית בהתנדבות: מיקי חיימוביץ’.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...