ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לקראת עונת הרחצה
אנה זאיקין, הפרזנטורית של קרוקר, תקבל כ-20 אלף דולר עבור הקמפיין החדש לבגדי הים של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/2/2005 10:41
הדוגמנית אנה זאיקין, נבחרה להוביל את קולקציית בגדי הים לקיץ 2005 של רשת האופנה קרוקר.

זאיקין,
הפרזנטורית של קרוקר בעונה האחרונה, תקבל כ-20 אלף דולר עבור הקמפיין החדש, שיכלול מודעות בעיתונות, שילוט חוצות וקטלוג.

הקמפיין, תחת הסיסמה: "back to original", צולם בארגנטינה.

ליין בגדי הים של קרוקר ל-2005, עוצב בהשראה ברזילאית - הגזרה החוטינית ועולם הספורט.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...