ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של פברואר
ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר, נבחר ע"י איגוד המפרסמים. דוגל בפעולה בקטגוריות מועטות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/2/2005 10:18
ערן תור, מנכ"ל חברת רקיט בנקיזר, נבחר לאיש השיווק של חודש פברואר על ידי חברי איגוד המפרסמים.
 
רקיט בנקיזר, משווקת המותגים: קליה, פיניש, קלגון,  קולון ואחרים, היא חברה בריטית- הולנדית, הפועלת בתחום טיפוח הבית. בישראל היא קיימת כחברה עצמאית פחות משנתיים, תקופה בה הצליחה להגיע לנתחי שוק מרשימים, עם שורה של מותגים כגון: קליה (62% מהשוק), Veet (למעלה מ-70%), פיניש, (42%) ואחרים.
 
לדברי ערן תור, לחברה יש אסטרטגיה ייחודית - לפעול במעט קטגוריות וליצור לעצמה מובילות, כאשר התחום חייב להיות בעל קצב גידול שנתי דו-ספרתי ועם רווחים מעל לממוצע. "התחום היחיד בו לא הובלנו היה אבקות הכביסה. החלטנו ללכת לקראת צמיחה ושינוי מיקומנו בקטגוריה הזו. השקנו מחדש את המותג קולון, גדלנו ב-42% והפכנו אותו ממותג מספר 5 למספר 2 חזק", אומר תור.
 
תור (38), בעל תואר MBA במימון ושיווק בינלאומי מאוניברסיטת NYU , שימש בעבר כמנהל תחום העסקים של חמאת הבוטנים "סקיפי" בארה"ב, במסגרת חברת בסטפודס העולמית. בארץ, שמש בין היתר כסמנכ"ל השיווק של יוניליבר במשך 3 שנים, כאחראי על המותגים  בדין, דאב וההשקה מחדש של פינוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...