 |
המאבק בתחום ההיגיינה הנשית נמשך. חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה את "אולווייז סנסיטיב", סדרת תחבושות היגייניות חדשה. סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אומרת כי בשנת 2004 חלה צמיחה בקטגוריית "מגן תחתון", לעומת ירידה קלה בקטגוריית "תחבושות היגייניות". קטגוריית הטמפונים נשארה יציבה. בתוך כך, משיקה החברה את תוכנית "אישה יפה", שתספק און-ליין, באמצעות האתר www.ishayafa.msn.co.il, חדשות יופי ובריאות, עצות וטיפים שיינתנו על-ידי צוות מומחים, מידע על מבצעים ועוד. שוק מוצרי ההיגיינה הנשית בישראל מגלגל 210 מיליון שקל (עלפי נתוני נילסן לדצמבר 2004). פרוקטר אנד גמבל מובילה את השוק עם 55.9% נתח שוק כספי. חברת חוגלה קימברלי, משווקת "קוטקס", שחלקה בשוק עומד על 36%, השיקה לפני כחודשיים את "לילי נטורל" - קו מוצרים המתחרה במוצרים הקיימים בשוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|