ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
פרוקטר אנד גמבל תשווק סדרת תחבושות חדשה
מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: בשנת 2004 חלה צמיחה בקטגוריית "מגן תחתון", לעומת ירידה קלה בקטגוריית "תחבושות היגייניות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
28/2/2005 9:05
המאבק בתחום ההיגיינה הנשית נמשך. חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה את "אולווייז סנסיטיב", סדרת תחבושות היגייניות חדשה. סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אומרת כי בשנת 2004 חלה צמיחה בקטגוריית "מגן תחתון", לעומת ירידה קלה בקטגוריית "תחבושות היגייניות". קטגוריית הטמפונים נשארה יציבה.
 
בתוך כך, משיקה החברה את תוכנית "אישה יפה", שתספק און-ליין, באמצעות האתר
www.ishayafa.msn.co.il, חדשות יופי ובריאות, עצות וטיפים שיינתנו על-ידי צוות מומחים, מידע על מבצעים ועוד. שוק מוצרי ההיגיינה הנשית בישראל מגלגל 210 מיליון שקל (עלפי נתוני נילסן לדצמבר 2004).
 
פרוקטר אנד גמבל מובילה את השוק עם 55.9% נתח שוק כספי. חברת חוגלה קימברלי, משווקת "קוטקס", שחלקה בשוק עומד על 36%, השיקה לפני כחודשיים את "לילי נטורל" - קו מוצרים המתחרה במוצרים הקיימים בשוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...