ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חושבים קדימה
פרסום ירקוני הפיק קמפיינים חדשים למכללה האקדמית אורנים וליום הפתוח של מכללת תל חי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
24/2/2005 12:36
המכללה האקדמית אורנים יוצאת בקמפיין חדש לקראת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה.
 
הקמפיין,  באמצעות משרד הפרסום ירקוני, יכלול עיתונות, רדיו, שילוט חוצות, קירות, אינטרנט ופעילות קד"מ -  בהיקף של כ-350 אלף דולר.
 
הסיסמה שמובילה את הקמפיין: "לפני שאתה מתחיל, תחשוב קדימה".
 
אותו משרד פרסום הפיק גם קמפיין חדש ליום הפתוח של המכללה האקדמית תל חי. תחת הסלוגן "לא סגור על עצמך? תחשוב פתוח!", תפרסם המכללה מודעות בעיתונות, בשילוט חוצות ובאינטרנט.
 
הקמפיין יכלול גם קידום מכירות, ותקציבו 350 אלף ש"ח.
  
תקציבאיות: אילה צוק וענת טל, ניהול קריאיטיב וארט: אלי אלול, קופירייטר: עדי שטמפר, מפיקת משרד: זהר אוריין, מנהלת מדיה: יפעת דקל.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...