ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
לאומי קארד רוצה לגייס 50 אלף לקוחות מסטרקארד
עד היום הנפיקה לאומי קארד 100 אלף כרטיסי מסטרקארד - כרטיס שמזוהה מסורתית עם קבוצת ישראכרט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
24/2/2005 9:21
המלחמה על כרטיסי האשראי מסוג "מסטרקארד" הולכת ומחריפה. שבוע אחרי שחברת ישראכרט הודיעה על שיפור שיטת החיוב למשתמשים בכרטיסי החברה בחו"ל, הודיעה לאומי קארד על סדרת הטבות נוספות ומקיפות למחזיקי כרטיס מסטרקארד שהיא מנפיקה.
 
למעריב נודע, כי המשתמשים בכרטיס יוכלו לקבל כרטיס במתנה בעת רכישת כרטיס לאירועי תרבות רבים. בין אתרי הבילוי ומוסדות התרבות המשתתפים במבצע: רשת בתי-הקולנוע גלובוס גרופ, תיאטרון בית ליסין, גן החיות התנכ"י בירושלים, מוזיאון ישראל בתל-אביב, משחקיית בית חלומותי ואתר מיני ישראל. ההטבה תינתן במשך כל השנה ללא התחייבות.
 
המהלך המקיף נועד לאפשר גיוס 50 אלף לקוחות נוספים, שיימנו עם מחזיקי כרטיס האשראי. עד היום הנפיקה לאומי קארד 100 אלף כרטיסי מסטרקארד - כרטיס שמזוהה מסורתית עם קבוצת ישראכרט. מחזיקי הכרטיס הקיימים נהנים כיום מאפשרות המרה ישירה מיורו לשקל עבור קניות בחו"ל, וכן מדחיית מועד עיסקאות שהתבצעו בחו"ל למועד החיוב החודשי (לתחילת החודש שלאחר מכן). עוד מקבלים המשתמשים יחס המרה מועדף למועדון הנוסע המתמיד של אל על, וכפל נקודות על ביצוע עיסקאות בחו"ל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...