ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הפספוסים של ברביקיו
הקרנת בכורה לפרסומת האנימציה החדשה לביסלי, המציגה את "מאחורי הקלעים" של קמפיין הפספוסים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/2/2005 10:49
אסם מעלה מחר לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש, תחת הסיסמה: "פקשושי ביסלי".
 
הקמפיין כולל  שלושה סרטוני אנימציה קצרים המציגים את הפספוסים מאחורי הקלעים של הקמפיין הקודם לביסלי – בו יגאל שילון ו"גריל" מותחים את "ברביקיו" ומצליחים לשכנע אותו שהביסלי אזל מהחנויות.
 
מאסם נמסר: "מכיוון שהרעיון מאחורי הקמפיין בהשתתפותו של יגאל שילון היה פספוסים ומתיחות, זה ממש התבקש לייצר קמפיין בו מוצגות סיטואציות של פספוסים משעשעים שיצרנו לדמויות, כפי שקורה בצילומי קמפיינים עם דמויות אמיתיות". 
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס, הינו בהשקעה של  1.5 מיליון שקלים.

לצפייה בסרטון הראשון, לחצו כאן.
לצפייה בסרטון השני, לחצו כאן.

ארט: כרמון פלד, קופי: טלי קורח, מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן, מפיקת משרד: אסנת אבן-איתן, במאי: שחר סגל, חברת הפקה: פי.או.וי, במאי אנימציה: נועם משולם, חברת אנימציה: פיצ'י פוי, ג'ינגל: עופר מאירי, סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר, פלנרית: מיכל עובדיה – אטיה, תקציבאית: עירית עציון, מנהלת לקוחות: לאה שטרן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...