ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נסטלה מוכנה לקיץ
גלידות נסטלה משיקה מוצרים שתומכים בטרנד הבריאות, אבל יש גם בשורה לחובבי השלגונים העשירים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/2/2005 12:49
גלידות נסטלה, בבעלות אסם, הציגה את חידושיה לשנה הקרובה, שבמרכזם – השקת גלידת "לה קרמריה" במרקם קרמי עשיר, והשקת גביעי לה קרמריה אישיים  - גלידת יוגורט ביו בשילוב סורבה.
 
לדברי
מנכ"ל גלידות נסטלה, דרור ברזילי, "הראייה העסקית הבוגרת של ריצה למרחקים ארוכים הוכיחה את עצמה ואנו מסתכלים קדימה להמשך כיבוש נתחי שוק וקביעת האג'נדה בענף גם הקיץ".
 
כמו
המתחרה שטראוס, גם נסטלה תדגיש את הערכים הבריאותיים של המוצרים. לדברי ליאורה ליפץ, סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, "העולם כולו הולך לכיוון של אורח חיים פעיל ובריא, המודעות מצד הצרכנים שלנו גוברת, ולכן המשימה האמיתית הינה השקת גלידות בעלות ערך תזונתי גבוה, ללא פשרות באיכות ובטעם".
 
במסגרת זו, יצוין הערך הקלורי על גבי כלל הגלידות הביתיות מסדרת "לה קרמריה",  וכן תורחב סדרת מוצרי הדיאט והמוצרים מופחתי השומן.
 

שלגוני "נוק אאוט". מהחידושים הלא דיאטטיים
מביאים אותה בנוק אאוט
במקביל, החליטו בנסטלה  לחזק את שלגוני הסופר-פרימיום, בהתאם להתחזקות המגמה בעולם. במסגרת זו, משיקה החברה את המותג  NOK OUT – שלגון עשיר במיוחד עם תוספות – שבפיתוחו הושקעו מיליון שקלים.
 
בסך הכל תשקיע החברה 15 מיליון שקלים בפרסום וקידום מכירות להחדרת המוצרים לשוק.
 
לדברי מנכ"ל אסם, דן פרופר, "בחצי שנה האחרונה הגיעה גלידות נסטלה לנתח שוק של 38%, לעומת 34.5% אשתקד. אסטרטגיה זו הביאה אותנו בשנת 2004 לרווח תפעולי, והיא מקבלת תמיכה מלאה מנסטלה העולמית, שמעריכה ורוכשת את מוצרינו גם לשווקיה ברחבי בעולם".

שוק הגלידות מוערך בכ-900 מיליון שקלים בשנה, כאשר נסטלה היא השחקנית מספר 2 בשוק, אחרי שטראוס.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...