ראשי > כלכלה > היי טק > כתבה
בארכיון האתר
סלקום מפרסמת מסלולים חדשים ללקוחות
סלקום מגיבה להפחתת דמי הקישוריות ומציעה מסלולים חדשים. כמו פרטנר ופלאפון אף היא צפויה להעלות תעריפים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שמוליק שלח
22/2/2005 12:01
סלקום מציגה תוכניות חדשות למינויים ולמצטרפים חדשים. החברה מציעה 5 תוכניות במסגרתם יוכלו הלקוחות לקבל 200 דקות שיחה חינם עבור תשלום של 9.9 שקלים לחודש. מען השיחות ישתנה בכל תוכנית על פי העדפת הלקוח.
 
את התוכניות החדשות מפרסמת סלקום כתגובה להפחתת דמי הקישוריות ב-30% שאמורה להיכנס לתוקף בעוד שבוע. עד כה הודיעו המתחרות פרטנר ופלאפון כי יעלו מחירים ב-19% וב-25% בהתאמה. סלקום, כך על פי הערכות, צפויה גם היא להעלות מחירים בכדי להתמודד עם הפגיעה בהכנסות כתוצאה מהפחתת תעריפי הקישור לרשתות האחרות.
 
בינתיים, מפרסמת סלקום כי מיום חמישי יוכלו הלקוחות לבחור במסלולים החדשים במסגרתם יוכלו לשלם תשלום קבוע ולקבל 200 דקות חינם עם המשפחה, חבר קרוב, עבור שיחות בסופי שבוע או בלילה, או לבחור במסלול שמאפשר שליחת 200 הודעות SMS בחינם.
 
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק בסלקום, אמר: "התוכנית החדשה נבנתה על-סמך מחקרים שעשתה סלקום מהם עולה כי הלקוח מעדיף לבחור בעצמו את ההטבה המתאימה לו ביותר על-פי צרכיו, לדוגמא חיילים וסטודנטים יעדיפו את מסלול הלילה וסופי השבוע בעוד הצעירים יבחרו בהטבת ה-SMS. במסגרת השקת התוכנית החדשה נותנת סלקום מענה לכלל לקוחותיה ומאפשרת להם להיות בקשר עם מי שהם אוהבים, מתי שהם אוהבים במחיר המשתלם ביותר".
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

היי טק
בעלי עניין  
דייסון עושה גלים  
צעצועים לעשירים