ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"ה-1 בחודש": פיג'ו 307 - האחרים מתביישים
הפרסומת של יורו ת"א נבחרה על ידי חברי איגוד המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/2/2005 10:00
הפרסומת של פיג'ו 307, "האחרים מתביישים", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש פברואר,  במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות
מכון המחקר "מותגים".
 
הפרסומת, של משרד הפרסום יורו ת"א, זכתה במשאל ב-85 נקודות (29% תרומה למותג ו-27% קריאטיביות).

yes max. המקום השני
מקום שני? yes
אל המקום השני הגיעה הפרסומת  "yes max - מהפכה", של מקאן-אריקסון, עם 68 נקודות (25% תרומה ו-18% קריאטיביות).
  
במקום השלישי מחזיקה הפרסומת של תנובה למאמא עוף – "אמא משוכפלת" של גיתם/BBDO,  עם 40 נקודות (11% תרומה ו-18% קריאטיביות).
 
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.

מאמ עוף. מקום שלישי
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...