ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב תדריאן מוצרי צריכה לאריאלי
תקציב הפרסום של יצרנית המזגנים יוכפל השנה ל-4 מיליון דולר. אריאלי יטפל בקריאייטיב וטופ-מדיה ברכש המדיה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/2/2005 13:26
תדיראן מוצרי צריכה, יצרנית המזגנים, העבירה את תקציב הפרסום שלה לאריאלי-פובליסיס. התקציב, שיוכפל השנה ל-4 מיליון דולר, טופל בעבר באקספרט (מקבוצת באומן-בר-ריבנאי).
 
כחלק מההיערכות לשנה הקרובה, נפגש לאחרונה סמנכ"ל השיווק החדש של החברה,
ארז אבנר, עם מספר משרדי פרסום . אריאלי, נבחר כאמור לטפל בקריאייטיב ואילו רכישת המדיה תתבצע באמצעות טופ-מדיה. בכוונת החברה לשים שהנה דגש על פרסום בפריסה מקסימלית בכל אמצעי המדיה, לרבות טלוויזיה.
 
לדברי אבנר, "הקו הפרסומי יתמקד בשני מישורים - מסע פרסום תדמיתי שמטרתו המשך המיצוב של תדיראן מוצרי צריכה כמובילה, מקצועית, איכותית  וחדשנית ביותר בתחום פתרונות המיזוג, ומסע פרסום מכירתי (Hard Sale ) שימחיש את הערך המוסף שמציעה החברה - מקצוענות, איכות ושרות ללא פשרות לצד מחירים אטרקטיביים".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...