ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הולכת על זה בגדול
הדוגמנית הברזילאית אדריאנה לימה תוביל את הקמפיין למסקרה XXL של מייבלין ניו יורק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/2/2005 14:18
דוגמנית העל הברזילאית, אדריאנה לימה, תוביל את קמפיין הפרסום של מסקרה XXL, מבית מייבלין ניו יורק (של לוריאל). הגירסה המקומית של הקמפיין, תעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, תחת הסיסמה: "לכי על זה בגדול, לכי על XXL".
 
המהלך הפרסומי יגובה בפעילות קד"מ, באמצעות חברת Young, המתמחה בשיווק לצעירים, וכן במבצעי הנחות שימצבו את המותג כזול ביותר בשוק ה-Mass Market (שוק האיפור הלא יוקרתי - ע.י.).
 
מדובר במוצר הראשון  שמשיקה השנה מייבלין, כחלק מהרחבת פעילותה בישראל. לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, עם הרחבת פעילות המותג, מצפה מייבלין לנגוס בכ-8% מהשוק כבר בשנת 2005, ולהגיע לנתח שוק כספי של 15% במהלך שלוש השנים הבאות. על פי הערכות בשוק הקוסמטיקה, מחזיקה החברה כיום כ-4% נתח שוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...