ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שנת היוגורט
שטראוס משיקה טעמים חדשים של דנונה, תחת השם "מפגשים מרגשים", ומדווחת על צמיחה במכירות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/2/2005 13:13
שטראוס משיקה לקראת הקיץ שבעה טעמים חדשים בסדרת היוגורטים של דנונה, תחת השם "מפגשים מרגשים".
 
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, מציינת כי מדובר בהשקה רחבת היקף בקטגוריית היוגורט, בהמשך להצלחת דנונה בשנת 2004.
 
מנתוני דנונה עולה כי
התחרות האגרסיבית מול יופלה, דווקא תרמה לכל שוק היוגורט, שגילגל ב-2004 כ-800 מיליון שקלים ורשם צמיחה של 11.4%.
 
דנונה אף היא רשמה בשנה החולפת צמיחה בכל הקטגוריות: בקטגוריית הפינוק (פרי +דיאט) דנונה צמחה בכ-29.2% ובקטגוריית היוגורט הלבן צמחה דנונה ב-20.8%.
 
 
שילוני: "אנו צופים כי תוך כשנתיים קטגוריית הדיאט תשתווה ואף תעבור את קטגוריית הפרי".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...