ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סלבריטאים באוויר
ישראייר יוצאת בקמפיין בכיכובם של סלבז מקומיים. את הג'ינגל הלחין ומבצע צביקה פיק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/2/2005 12:07
חברת התעופה ישראייר תצא בשבוע הבא בקמפיין מודעות, בו יככבו מבחר סלבריטאים בהם: גלית גיאת, דידי הררי, מיכל ינאי, שירז טל, פיני גרשון ושלי גפני.
 
המודעות יעוצבו כאייטמים רכילותיים, ויציגו צילומים בסגנון פפארצי של הסלבז שנתפסו טסים בישראייר, תחת הכותרת "מלחששים באויר".
 
בנוסף למודעות, יושמע ברדיו ג'ינגל שכתב, הלחין ושר צביקה פיק, תחת הסיסמה: "Israir. Fun is In the Air".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, הוא בהשקעה של מיליון שקלים.
 
כפי שפורסם ב-NRG, לאחרונה יצאה המתחרה אל-על בקמפיין מודעות משלה, שהציב במרכזו את בכירי המשק בארץ, בהם: יו"ר בנק המזרחי יעקב פרי, יו"ר שטראוס-עלית ארז ויגודמן ועוד.
 
מי יותר שווה?
 
גלית גיאת לישראייר
או יעקב פרי לאל-על?
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...