 |
רשת קרביץ חברה לרשת האופנה פוקס לשיתוף פעולה אסטרטגי, שבמסגרתו יוצאות השתיים במבצע משותף: קונים בקרביץ שני ראשי דיו או מדפסת של HP ומקבלים תלושים בסך 100 שקל למימוש בפוקס, ללא תנאים או הגבלות. קרביץ תנסה למצב את עצמה כרשת המציעה מגוון רחב יותר של מוצרים, כולל ציוד היקפי - מחשבים וציוד קצה נוסף, ולא רק כרשת למוצרי חזרה לביתהספר. הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם פוקס הינם נדבך ראשון במדיניות זו. לדברי מנשה זילכה, סמנכ"ל השיווק בקרביץ, "שיתוף הפעולה וההתחברות לפוקס, הנתפסת כצעירה ונועזת, תואמים את מדיניות החברה להתרכז בפן התדמיתי של החברה ולהבליט ערכים דומים: צעיר, רענן, נועז, עכשווי ומוביל". מסקר שערכה קרביץ עולה כי 22.8% מהנשאלים הזכירו את אופיס דיפו כרשת ציוד היקפי, 10.6% ציינו את באג ו-6.6% את קרביץ. 60% לא ידעו להשיב על השאלה. המבצע יגובה בקמפיין טלוויזיה (בערוץ 2 וב ערוץ 10) ובעיתונות ארצית באמצעות פרסום זרמון-גולדמן, המשמש כמשרד הפרסום של שתי החברות, בהשקעה בהיקף 250 אלף דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|